Pandemia COVID-19 a zdrowie psychiczne i edukacja dzieci i młodzieży
„Z badań naukowych wynika, że osoby młode szczególnie silnie odczuwają stres związany z epidemią COVID-19. Przyczynia się do tego między innymi destabilizacja życia rodzinnego, izolacja od rówieśników, konieczność zmiany nawyków i utrata bezpiecznej rutyny” – czytamy w stanowisku nr 10 zespołu doradczego ds. COVID-19, który działa przy prezesie PAN.
Eksperci szczegółowo opisują możliwe konsekwencje psychologiczne oraz dotyczące edukacji dzieci i młodzieży. Wskazują również, co można zrobić, aby pomóc młodym ludziom.
Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią stanowiska.
Czytaj też:
| Wytworzył: | Agnieszka Borowa-Malinowska |
|---|---|
| Data wytworzenia: | 26.01.2021 |
| Opublikował w BIP: | Agnieszka Borowa-Malinowska |
| Data opublikowania: | 26.01.2021 09:59 |
| Ostatnio zaktualizował: | Agnieszka Borowa-Malinowska |
| Data ostatniej aktualizacji: | 26.01.2021 10:00 |
| Liczba wyświetleń: | 67 |