W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Polskiej Akademii Nauk

Pandemia COVID-19 a zdrowie psychiczne i edukacja dzieci i młodzieży

„Z badań naukowych wynika, że osoby młode szczególnie silnie odczuwają stres związany z epidemią COVID-19. Przyczynia się do tego między innymi destabilizacja życia rodzinnego, izolacja od rówieśników, konieczność zmiany nawyków i utrata bezpiecznej rutyny” – czytamy w stanowisku nr 10 zespołu doradczego ds. COVID-19, który działa przy prezesie PAN.

Eksperci szczegółowo opisują możliwe konsekwencje psychologiczne oraz dotyczące edukacji dzieci i młodzieży. Wskazują również, co można zrobić, aby pomóc młodym ludziom.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią stanowiska.

Czytaj też:

Wytworzył: Agnieszka Borowa-Malinowska
Data wytworzenia: 26.01.2021
Opublikował w BIP: Agnieszka Borowa-Malinowska
Data opublikowania: 26.01.2021 09:59
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Borowa-Malinowska
Data ostatniej aktualizacji: 26.01.2021 10:00
Liczba wyświetleń: 67