Regulamin działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii
Szczegółowe zadania kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii określa regulamin uchwalony przez Prezydium Akademii na wniosek prezesa Akademii. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi dokumentami.
- Uchwała nr 46/2023 Prezydium PAN z dnia 04 lipca 2023 roku zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii
- Uchwała nr 33/2023 Prezydium PAN z dnia 23 maja 2023 roku zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii
- Uchwała nr 26/2023 Prezydium PAN z dnia 18 kwietnia 2023 roku zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii
- Uchwała nr 15/2023 Prezydium PAN z dnia 14 marca 2023 roku zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii
- Uchwała nr 12/2023 Prezydium PAN z dnia 21 lutego 2023 roku zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii
- Uchwała nr 9/2022 Prezydium PAN z dnia 15 marca 2022 roku zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii
- Uchwała nr 39/2020 Prezydium PAN z dnia 22 września 2020 roku zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii
- Uchwała nr 58/2019 Prezydium PAN z dnia 17 września 2019 roku zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii
- Uchwała nr 11/2017 Prezydium PAN z dnia 14 marca 2017 roku w sprawie regulaminu działalności Kanclerza Akademii i Kancelarii Akademii